Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pipen007 | użytkownik

imię i nazwiskoMichał Skotnicki adresDęblin zarejestrowany07.03.2008 @15:45:33 ostatnio na stronie27.06.2016 @10:42:16



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu11984198
digarty17 komentarze489 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon d 60 nikkor 35 mm f1.6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wojtekga    08.12.2013 @21:29:59
dzięki Michale !
Wojtek
~greenSHE    29.11.2013 @17:49:16
dziękuję i pozdrawiam
~felipanl    08.04.2013 @23:49:58
alez Ty paskudny ;p
~Pollii    17.01.2013 @23:01:47
zaskoczę Cie to nie wolfram :P
próbuj dalej
Pozdrawiam
_______
PaulineBri
~anapt    14.01.2013 @00:08:10
wydaje Ci się
_______
eee tam
~anapt    13.01.2013 @23:33:59
mam dwa galony. chcesz trochę?
_______
eee tam
~anapt    13.01.2013 @23:13:18
olej mineralny
_______
eee tam
~Wolfenkopf    13.01.2013 @15:27:14
Hah, TTL tez spoko ja kupielm 12XP bo byl to najnowszy model jaki pan dziadek w sklepie mial nie chcialo mi sie szukac i jakos tak ciapło się zerknij na inne prace, pozdrawiam!
~atosemja    13.01.2013 @07:52:08
Pozdrawiam
~agfurm    12.01.2013 @09:25:38
dzienki ze wpadles! milego weekendu
~my0immortal    11.01.2013 @18:29:37
dziekuje bardzo
_______
nie dziękuj.. oceń i skomentuj
~taura    07.01.2013 @10:43:23
dzięki pozdrawiam
~martines0    06.01.2013 @20:24:57
Dzięki za odwiedzinki Pozdrawiam
~lenkamagda    03.01.2013 @18:42:45
dzięki
~fotomouse    01.01.2013 @00:29:39
podobno tygrzyki paskowane są jadowite,
ale nie wiem hah
_______
zapraszam do mnie
~hangitall    26.10.2012 @08:41:16
dzięki ; )
zapraszam częściej ;p
~LetniWiatr    07.12.2009 @23:26:01
hahaha, spadłam z krzesła normalnie xD
_______
"Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych...nigdy ich nie osiągnie..."
~crookersik    29.11.2009 @11:08:32
dziękuję .
~meryphilia    13.07.2009 @20:00:24
dziękuję.
~Przyntek    13.07.2009 @12:55:20
siemanko :P
~aintfake6    28.03.2009 @13:17:38
raczej powazna dziekuje
~EMAR    01.03.2009 @17:57:29
Pozdrawiam
~ArkoGdynia    27.02.2009 @11:38:02
Bardzo fajna galeria
Ale jedna uwaga....jak wstawisz trochę większe zdjęcia będą lepsze w odbiorze, ale nie przesadź :D

Pozdro z nad morza
~adin83    26.02.2009 @16:47:28
skasowałęś? kurde nie doczytałęm
~adin83    26.02.2009 @14:24:11
A co Ty urlop masz, że o tej porZe foty wstawiasz??
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt